Dolazim, bilo kako!

Konkurs za budućeg poslodavca

U oktobru 2011. godine, nakon bezmalo dve godine freelance statusa, došao sam na ideju da sigurnije uhljebljenje potražim na jedan posve neuobičajen način. Umesto da sedeći kod kuće prevrćem po netu tražeći oglase za posao i javljam se na konkurse, odlučio sam da krenem u akciju i pokažem kako ja vidim toliko popularnu floskulu "aktivno traženje posla". Uzgred, taj način traženja posla nije mi bio stran jer sam se uvek u životu zapošljavao „aktivno“ i nikada nisam čekao već radio na tome da se zaposlim, da se dokažem i kada bi na nekom radnom mestu dosegao određeni nivo, hrabro sam prihvatao izazov i sebi tražio novo, bolje mesto.

 

Ovog puta poželeo sam da uradim nešto još izazovnije, da krenem obrnutim redom, tj. da ja budem onaj koji će raspisati konkurs i postaviti uslove potencijalnim poslodavcima. Na e-mail adresu kampanje "Dolazim, bilo kako!" stiglo je nekoliko desetina reakcija potencijalnih poslodavaca, kako iz zemlje, tako i iz okruženja, sa prostora ex-Jugoslavije. U ovu grupu, naravno, ne spadaju svi oni twitt-ovi i like-ovi na društvenim mrežama. Pored reakcija marketing, advertising i PR agencija, design studia i fejsbukovaca i tviteraša, kampanja je privukla pažnju i nekoliko elektronskih medija, a njihove priloge preneli su i svi značajniji internet portali u Srbiji, kao i neke televizije u regionu.

Pogledajte kompletan projekat